Patagonia's doel bij het ontwerpen van de EVERlong was om een ??schoen te maken waarmee de hardloper de intieme details van de grond voelt en een gevoel van vrijheid op de trails krijgt. Ze wilden een Adidas Tubular Femme schoen maken die je meeneemt van een weekendrun naar een 100-mijlsrace. Om dit doel te helpen, werkte Patagoni? samen met top-ultra-marathonloper Jeff Browning om EVERlong te ontwerpen. Browning zegt dat er voor het EVERlong vier belangrijke ontwerpdoelen waren: kiezen tussen de breedte / het gevoel van de middenzool, de balans tussen tractie en gewicht in het ontwerp van de buitenzool, inclusief een zacht hielsluiting en Nike Air Force 1 Womens een upper / midfoot wrap die de schoen zou voorkomen slordig voelen bij afdalingen. Omdat ik bekend was met de fantastische kledinglijn van Patagoni?, was ik opgewonden om deze nieuwe trailrunner te testen op de ruige paden rond mijn huis in Vermont! Ik ontving de EVERLong vier dagen voorafgaand aan een race van 50k en, helaas, ik voelde niet dat ik had genoeg mijlen om mee te rijden om ze in de race te gebruiken. Adidas Superstar Femme Mijn eerste reactie was echter dat ze buitengewoon comfortabel waren met een ruime teenruimte, zonder dat je voet het gevoel had dat het rondzwierf. Het ontwerp is bedoeld voor alle functies en kleine pluisjes; de EVERLONG zag er erg basic maar praktisch uit. Deze zijn gemaakt voor een hardloper. Periode.Na een maand lang hardlopen in de EVERLONG, met runs vari?rend van vijf tot 14 mijl op een verscheidenheid aan paden Nike Air Max 2016 Mujer en onverharde wegen, heb ik een betere waardering voor wat de schoen te bieden heeft. EVERlong is een lage profielschoen ( 23 / 19m mm; 4mm drop) die een zachte landing biedt. Het is zeker geen hard soled trail runner. Als je het type hardloper bent dat neigt naar het gevoel van een zachtere schoen en een beetje extra kussen op de weg, zal de EVERlong dit voor je afleveren - het voelde geweldig op onverharde Nike Air Max 2017 Dames wegen en zwaar belaste paden, en het kussen stelde me in staat om gemakkelijk over te schakelen van weg naar spoor. Je zult de rotsen en wortels op meer technische paden voelen, maar dit was geen groot probleem voor mij. De EVERLONG is lichtgewicht en onbezwaard op mijn voeten. Met een gewicht van 6,5 gram voor vrouwen, stelde ik het op prijs dat ik geen extra gewicht hoefde te dragen tijdens mijn langere runs. Patagoni? heeft Adidas NMD Womens goed werk geleverd door de schoen lichtgewicht te houden en toch het kussen te leveren dat nodig is om het ongelijke terrein dat paden kunnen afleggen, aan te kunnen. De EVERlong-schoen is ontworpen met overlays en een middenvoetwantel die bedoeld zijn om je voet veilig op het platform te houden. volbrengen waarvoor ze zijn ontworpen. Ik voelde dat mijn voet goed vast zat, maar de binnenste voetpakking Nike Air Max 90 Homme voelde niet aanmatigend of hield ervan mijn voet op een restrictieve manier op zijn plaats te houden. Het gaf mijn voet precies de juiste ondersteuning die nodig was toen ik scherpe bochten en haarspeldbochten maakte op het pad. Ik heb deze schoen aangetrokken op verschillende afwisselende trailomstandigheden, van onverharde en geroote paden tot met gras begroeide weiden en voelde dat mijn middenvoet goed ondersteund werd zonder me Nike Air Max 1 Femme gevangen te voelen. Patagoni? EVERlong heel De EVERlong heeft geen harde hielkap en vertrouwt opnieuw op een systeem van overlays en wat opvulling om de hiel te ondersteunen. Dit is het enige gebied waar ik vond dat de schoen meer ondersteuning nodig heeft. Tijdens mijn eerste paar runs leek het de ondersteuning te hebben die mijn hiel nodig had op de trails, maar deze lijkt snel te zijn afgebroken. Dit Adidas Superstar Womens geeft me het gevoel dat mijn voet meer begint te proneren dan normaal (Noot van de redactie - Laurie is een vrij extreme pronator, hoewel het haar problemen niet heeft veroorzaakt vanuit een oogpunt van verwonding).