Allt v?ldigt sant. Ebay ?r ett bra st?lle att s?lja skor som inte fungerar. men det ?r ocks? platsen att k?pa skor och Nike Air Max 90 Homme prova dem mycket billigt. Jag hittade min favoritsko (upp till h?lften marathonavst?nd) som anv?nds p? ebay - den ursprungliga Merrell Road Glove f?r ungef?r tjugo dollar. Sedan dess har jag k?pt tv? nya par nya och planerar att k?pa ett par mer innan de helt f?rsvinna. Jag k?pte ocks? ett nytt par Addidas Adios Boost p? ebay f?r 100 kronor f?r att f?rbereda mig f?r n?sta marathon. Jag tror att den stora grejen ?r att den h?r skogen alla letar efter ?r n?got som kommer att f?r?ndras eftersom deras l?pande erfarenhet f?r?ndras, dvs n?r de f?r Snabbare eller b?rja k?ra mer specifika sessioner eller l?ngre. Och d?r flera skor kommer att vara mest www.joomlas.co.uk bekv?ma s? att skon ?r specifik f?r den session som slutf?rs.
Problemet med n?gra av "skoen geeks" ?r att de i allm?nhet ?r ganska erfarna l?pare och deras erfarenhet kan vara v?ldigt Adidas Superstar Womens annorlunda ?n nyb?rjaren som g?r i d?rren. De allra b?sta kommer att f?rst? skillnaden mellan dem och deras kunder. Du skapade ett inl?gg som jag t?nkte p? i mitt huvud, men kunde inte riktigt f? dem att komma ut i ett inl?gg och du gjorde ett mycket b?ttre jobb ?n jag n?gonsin skulle ha.
Du har helt r?tt om en sko beh?ver vara bekv?m att springa, det spelar ingen roll vad det k?nns som att g? runt eller i butiken, l?parskor ?r avsedda att k?ras in.
Jag hittade det med min nuvarande P / I N2 som jag hatade dem ursprungligen - f?r fast och oflexibel, men n?r jag l?ste din recension av dem igen best?mde jag mig f?r att ge dem lite mer chans och efter 30 Nike Air Max 90 Mens miles ?lskade jag dem och har nu tv? par P / I i min rotation. De k?nner bara r?tt n?r jag k?r i dem, men det tog mer ?n bara att f?rs?ka dem i butiken i ett par minuter, det tog faktiskt Nike Air Max 1 Damskie att springa i dem f?r att l?ra sig som jag vill "springa i dem. Jag undrar om ibland vi ger upp f?r tidigt p? ett par l?parskor, baserat p? den ursprungliga k?nslan eller de f?rsta Nike Air Max Zero Damskie k?rningarna. Jag minns fortfarande de dagar d? du var tvungen att bryta i ett par l?parskor och d? var de bra. Nu f?rv?ntar vi oss eller ber?ttar att ett par l?parskor direkt ur l?dan kan g? tv?siffriga miles och n?r de inte / kan vi inte anse dem inte v?rdiga och kassera dem eller f?rvisa dem till garderoben.
S?rskilt n?r jag har alltf?r m?nga l?parskor som k?nde mig bra i b?rjan men efter 30-50 miles fungerade inte f?r mig. Jag vet att jag b?rjar t?nka p? mina f?rv?ntningar och m?ste r?kna ut hur man balanserar den f?rsta komforten, att verklig k?rprestanda. Att hitta "skon" m?ste vara evolution?r, s?rskilt under de f?rsta ?ren om du ?r en "b?ttre" Adidas NMD Mens l?pare. Jag b?rjade springa f?r 2 ?r sedan med den vanliga 12mm droppkudde tr?naren (trots mina platta f?tter k?r jag helt neutralt). Som fungerade bra, men n?r min hastighet ?kade m?rkte www.luzdevelas.es jag att slitage var framf?rallt p? mina t?r / bollar av f?tter, och att h?len brukade komma i v?gen. S? min n?sta sko kunde vara l?gre i h?len - New Balance 890v3. ?terigen ?kade hastigheten och slitage var mycket uttalat p? t?rna. N?sta upp och nyligen k?pt f?r mig som jag ville ha n?got softish f?r st?rre mil men l?g, l?tt och snabb - Brooks PureFlow2. Jag hittar dessa n?stan perfekt, ?ven om mina kalvar fortfarande anpassar sig. Det jag m?rker ?r att quads, hamstrings etc. beh?ver knappast n?gon ?terh?mtning - benen k?nns friskare dag till dag, komforten ?r under upp till 15 miles och ?nd? kan jag v?nda om en under 6: 00m / m om jag vill. Men Nike Air Max 90 Mujer ?ven s? - tiden kommer att ber?tta. Fortfarande ett p?g?ende arbete.