Voor koude trailruns probeerde ik de Cyclic Zip Neck. Dit is een hardloopshirt met een midden tot zwaar gewicht, met een ritssluiting naar de borst. Het biedt duimlussen voor een beetje extra warmte, maar is comfortabel om te dragen zonder ze te gebruiken.
Mijn impressies: Ik vond dit shirt zeer comfortabel Nike Air Vapormax Femme wanneer het werd gecombineerd met een jas of vest wanneer de temperaturen in de jaren 20 F waren, en vanzelf toen de temps in de jaren '30 waren. Het slaagde erin transpiratie goed te beheersen en het materiaal voelt zeer duurzaam aan. Een leuke optie voor onder een jas als de Tecto FL, daarom koos ik ervoor. Geen wrijving of ander ontwerpoverwegingen om te melden. De lopende panty's die ik heb getest, waren de Accelero-panty's. Deze hebben een gladde afwerking waardoor ze Nike Air Max 2017 Damen aanvoelen als satijn.
Prestaties: Dit zijn, zonder twijfel, de meest comfortabele hardlooplegging die ik ooit heb gehad. Sommige van mijn andere hardlopen panty's vangen soms van tijd tot tijd het haar op mijn benen en cre?ren een beetje wrijving. De Acceleros gaan soepel en lopen nog soepeler. Ik merk dat ik ze wil dragen, zelfs als ik normaal gesproken voor een korte broek ga. Ze zijn naar mijn mening het perfecte koele weer strak. Ik hou van de ge?ntegreerde sleutelzak en de mesh-panelen aan de achterkant van het been, de platgesloten naden en het elastische gevoel. Ze voelden zich geweldig tot ongeveer 50 graden, op dat moment waren ze een beetje warm. Veel van mijn vrienden houden van een panty om in de winter te lopen, maar geven er de voorkeur aan om een ??korte broek te dragen (lees hier meer over de pantoffels over panty's). Nike Air Max 90 Damen Pink Om deze reden heb ik de Accelero-shorts geprobeerd. Deze zijn lichtgewicht en ademend, van gemiddelde tot lange lengte en hebben een DWR-coating. De DWR-coating is leuk, vooral in de winter, omdat het helpt om wat van de regen af ??te weren, waardoor het bovenbeen langer droog blijft. Er is ook een steekvak aan de zijkant met een ritssluiting - een leuke touch voor een sleutel en een rijbewijs.
Prestaties: deze zijn zeer comfortabel en voegen helemaal niet veel toe aan het totale Adidas Campus Femme gewicht. Er is geen bindend of beperkend gevoel tijdens het hardlopen. Soms merk ik dat ik mijn duim op de zijvakken vang tijdens het hardlopen, vooral op de flats en omhooggaat. Dat gezegd hebbende, de zakken waren handig voor het opbergen van een paar handschoenen bij koud weer.
Poco capI heb gezocht naar een lichtgewicht, verpakbare hoed. Dienovereenkomstig Nike Air Max Zero Womens stelde de Poco Cap beroep in. Het krimpt tot ongeveer de helft van mijn vuist, maar behoudt zijn vorm mooi wanneer het wordt uitgevouwen. Natuurlijk een ademende pet, maar het strakke netweefsel geeft het een warmer gevoel dan zou lijken.Prestaties: ik vind de Poco-cap zeer comfortabel, en verkies deze hoed op koele dagen zonder constante regen. Het biedt een beetje van die stad retro-styling, die nieuw is voor mij op het spoor. Ik ben betrapt op het dragen van dit naar de Nike Air Max 95 Femme coffeeshop na de vlucht. Te comfortabel om op te stijgen lijkt het. Waar te kopen: Alle spullen in deze review kunnen worden gekocht op de Arc'Teryx-website, op REI.com of op Amazon.com. Aankopen die via deze links worden gedaan, helpen om dergelijke beoordelingen te behouden, bedankt voor uw steun! Ik kreeg een paar dagen geleden een e-mail van een lezer Nike Air Pegasus 83 Hombre die bezig is een hardloopblog te starten. Hij vroeg zich af hoe een blogpubliek te bouwen en hoe het verkeer (onder andere) te laten groeien. De e-mail herinnerde me eraan dat ik een aantal maanden geleden een andere site begon om zo vragen te beantwoorden, dus ik maakte een bericht waarin ik de groei van Runblogger-verkeer in de afgelopen 5 jaar beschreef (moeilijk te geloven dat ik er nu al ben geweest zo lang!). Het belangrijkste punt dat ik in die post probeerde te maken, Nike Air Max 95 Damskie was dat je zowel geduldig als volhardend moet zijn bij het lanceren en uitbreiden van een nieuwe blog. Het kost tijd en veel hard werk om een ??succesvolle website te bouwen, en er zijn een heleboel dingen die gedaan moeten worden om een ??publiek op te bouwen. Vanochtend heeft een vriend de link naar de post geretweet en de opmerking gemaakt dat bloggen Nike Air Max 90 Homme veel is zoals rennen in die zin. De resultaten zijn niet onmiddellijk en om de gewenste uitkomst te krijgen (een PR draaien, een marathon afronden, een doorbraak hebben op het verkeer, een link krijgen van een site met veel bezoekers) moet u over een lange periode aan het werk. Ik had de parallellen niet echt overwogen bij het schrijven van de eerste post, maar bij nader inzien is het heel waar. Hardlopen en bloggen vereisen een vergelijkbare mindset: doorzettingsvermogen, hard Nike Air Max 90 Hombre Negras werken en een langetermijnaanpak lonen voor beiden.