Den ursprungliga New Balance MT110 var Nike Roshe Run Dámské en favorit bland Runblogger-l?sare (den rankades 2: a i min 2013-l?sarsp?rsk?n?versikt). Den rymliga toeboxen och den l?gprofilerade men skyddande plattformen verkade vara stora plusser, men p? minussidan verkade ?vre ben?gen att riva. Snarare ?n att bara ta itu med www.artealjabiri.dedet ?vre problemet var det lite av en ?verraskning n?r New Balance best?mde sig f?r att ist?llet ?vers?tta skon till n?got helt annat.
I MT110v2 New Balance har duktat den rymliga Minimus sist f?r en snugger passform, och de har flyttat skon p? en mer aggressivt lutad plattform. Nike Air Pegasus 83 Donne Jag har inte sett skon sj?lv, men Nate har ett par och har k?rt i dem n?gra g?nger. Hans informella granskning till mig ?r att den nya sulan ?r fantastisk, men den nya sista ?r ett stort problem f?r honom och kan vara en aff?rsbrott. Han borde ha en ?versyn p? Biker Nate snart. Den enda detaljerade Nike Air Zoom Spiridon Mujer granskningen jag har sett s? l?ngt i MT110v2 var postad av Jeremy ?ver p? Purposeless Play. N?got besviket i riktningen New Balance g?r de senaste ?ren med Minimus-skor och de f?r?ndringar som de har gjort till sist men hej , kanske jobbar det kommersiellt f?r Nike Air Force 1 Damen dem.
Som en sida (och apropos av ingenting) undrade jag om du n?gonsin har ?verv?gt att g?ra recensioner av budget, stora boxaskopor. Den lokala rabattskoutloppet har en massa billiga l?parskor fr?n Champion (mindre ?n 20 dollar per par!) Och det ?r synd att det ?r s? sv?rt Nike Air Max 2016 Womens att hitta recensioner av dessa erbjudanden fr?n en l?pareperspektiv (de flesta recensioner jag tycker ?r fr?n icke- springande f?r?ldrar p? en budget som k?per skor f?r sina barn som ?r i sp?r eller alternativt, modecentrerade recensioner). Jag tror att mer ?n n?gra l?sare Asics Gel lyte 5 Femme skulle uppskatta ?ven n?gra grundl?ggande info om passform och h?l-till-t?-offset. Om inget annat ?r det mer information f?r oss att basera v?ra k?pbeslut p?, och det ?r aldrig en d?lig sak.
Jag ?r s? skyldig i "must-have-newest-shoe-tech" syndromet som n?sta l?pande sneakerhuvud, men mer och Nike Air Max 97 Damen mer verkar det som om jag inte ?r ben?gen att betala f?r "ny skoteknologi" och undrar om vi l?pare ?r figurativt talade p? en konsumentistisk l?pband med att betala topp dollar f?r starkt marknadsf?rda m?rkesvaror n?r kanske budgetalternativ kan tj?na lika bra i vissa Nike Air Max Thea Donne tr?ningsf?rh?llanden. Vad egentligen fick mig att vara intresserad av dessa budgetar ?r stora saker att du har p? dig. skrev flera veckor tillbaka om hur Champions C9-m?rkeskl?der k?nner sig inte annorlunda ?n de dyrare specialitetens atletisk motsvarigheter. Jag k?nner mig p?Asics Gel Saga Femme samma s?tt: Jag kan inte s?ga skillnaden, prestationsm?ssigt, mellan det super-billiga C9 Duo Dry-materialet som anv?nds f?r C9-shorts och tr?jor och Nike's Dri-Fit eller Adidas ClimaCool. S? det fick mig att undra om detsamma kan s?gas f?r C9 l?parskor.