Ik denk erover om hier een soort Yoga Diaries-serie te beginnen. Ik doe heel veel yoga, terwijl ik probeer meer te leren om zowel mijn eigen praktijk als de lessen die ik geef te informeren. Het is duidelijk dat elke klas en elke instructeur anders is, en elke dag op de mat heeft een les voor mij. Ik deel om een ??verslag te hebben van deze yoga-evolutie, maar ook om te vertellen over de geweldige instructeurs die er zijn.
Gisteren, na Ashley les te hebben Nike Air Pegasus 83 Hombre gegeven, moest ik mijn eigen yoga krijgen. Als onderdeel van mijn YogaWorks-lerarenopleiding kreeg ik daar een lidmaatschap van drie maanden. (Ik had gratis gezegd ... maar nee, ik heb veel betaald voor de training, dus het is niet echt gratis yoga!) Ik heb geprobeerd om in verschillende studio's meer te leren over hun stijlen, en ook dus ik kan potentieel auditie doen Daar.
Ik zal eerlijk zijn dat YogaWorks niet mijn eerste keuze voor lerarenopleiding was. Ik heb het altijd al willen doen bij Laughing Lotus, maar de timing was precies goed om het bij YW te doen, en ik heb nergens spijt van - ik was zeer aangenaam verrast. Ik had net zoveel van het spirituele gewild als de anatomie en uitlijning, en YW geleverd. We hebben veel van het spirituele besproken, meer dan ik had verwacht, maar ze waren helemaal niet dogmatisch over hoe we dat in de wereld delen. Hun lessen zijn perfect Adidas Zx 700 Damen qua uitlijning, maar in vergelijking met Laughing Lotus zijn ze niet zo soulvol.
Dat gezegd hebbende! Nike Internationalist Femme Ik heb nog steeds een aantal leraren met grote persoonlijkheden gevonden bij YogaWorks - nog veel meer aan de andere kust, maar ik ben nog steeds op zoek in NYC. Ik had gisteren een geweldige.
Ik heb de les van Caroline McConnaughey gevolgd, eigenlijk alleen vanwege de timing, om eerlijk te zijn. Het was een niveau 1 klasse. Hoewel mijn niveau nu hoger is, heb ik sinds de lerarenopleiding genoten van niveau 1-lessen. Ik wil geen geavanceerde yogi's onderwijzen. Om eerlijk te zijn, weten ze waarschijnlijk meer dan ik. Maar ik vind dat idee minder de moeite waard. Fitness: hardlopen, yoga, beweging hebben mijn leven veranderd, en dat is wat ik met anderen wil delen. Dat ze dit ook kunnen, ze dachten niet dat ze dat konden. Of het nu beginners, stijve hardlopers zijn of worstelen met geestelijke gezondheid en zelfs opstaan ??voelt Adidas Zx Flux Mens als een last, dat is wie ik wil helpen. Deze populaties vereisen allemaal meer aandacht dan een niveau 3 yogi zou doen - maar het potentieel voor beloning, voor de yogi en de leraar, is zoveel groter.
OK, maar terug naar de klas. Voorin: als ik op zoek was naar een zware training, was dit het niet. Maar ik had ook niet verwacht dat het voor mij zou zijn. Ik denk nog steeds dat dit een waardevolle les was, nieuwe yogi of niet. Caroline gaf een heel goed doordachte les en deed veel via schoudergordelbewustzijn. Wat ik daarmee bedoel, is dat we in het begin veel houdingen hebben gedaan, zoals knieopdrukoefeningen met scapulaire retractie en protractie. Wanneer YogaWorks-instructeurs het woord 'bewustzijn' gebruiken, betekent dit meestal dat ze zich een tijdje op dat gebied gaan concentreren ... en als je zoiets als ik bent, Nike Air Max 270 Femme ga je ze er een beetje voor haten. Core "bewustzijn?" Oh fuck you, ja, ik ben me bewust van NIETS. MAAR. MIJN. KERN. RECHTSAF. NU. DANK JE. (Dat is het punt, maar ... weet je.) We deden ook schijnbaar een miljoen schouder- en nekrollen. Ik verzette me tegen mijn aandrang om op mijn horloge te kijken en te zien hoe ver we in de klas waren, toen we naar de 'echte' klas gingen. Dit was de echte klasse. Alles. Het is allemaal echt. Ik verzette me tegen deze langzamere klasse omdat ik het nodig had. Ik moest het verdomme vertragen en luisteren. Naar de leraar. Naar mijn lichaam (ook een leraar)

We werden wakker met wat voelde als de eerste herfstdag van het seizoen met temperaturen rond de 43 °. Ik was van plan om in een capri-broek en een getailleerd hardloopshirt te lopen, met een rits met lange mouwen bovenaan. Lagen zijn absoluut Nike Air Max 2017 Damen het beste voor een run die naar verwachting ongeveer zeven uur zal duren. Na meerdere stops van Porta-John voor de start van de run, vertrokken we uiteindelijk om 8 uur. We hadden een tijdslimiet van zeven uur om de 31.5 mijl af te leggen. Het was bewolkt, luchtig en een beetje mistig, maar de baan was vlak en vriendelijk. Katie en ik hadden elkaar een paar maanden niet gezien, dus we hebben echt genoten van zoveel tijd om te praten en bij te praten. De eerste vijf tot zes mijl waren een briesje. We verbleven rond 10.30 uur en het voelde gewoon geweldig! Het eerste toilet en hulppost was ongeveer zes kilometer, dus we stopten daar om wat voeding op te nemen. We renden met loopbanden die twee waterflessen bevatten plus alle gels en repen die we nodig hadden. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan eiwitrepen tijdens het hardlopen Nike Cortez Womens in plaats van gels. Ik heb het gevoel dat ze dichter bij echt eten staan ??en mijn maag bijna niet zo van streek maken.

Omdat ik zwanger was, vond ik het heel belangrijk dat ik zoveel mogelijk at en dronk tijdens de run. Ik geloof dat dit mijn ondergang was met mijn marathon, dus ik concentreerde me echt op het krijgen van genoeg in deze tijd. Plus, die baby moest eten!