Goal-setting. Dat is een gemakkelijk onderwerp voor Nike Air Max 90 Mens de meesten van ons trailrunners. De volgende race, de volgende avontuurlijke loop, de volgende dikke reet * staat altijd klaar. Er zijn een aantal trainingsschema's die we kunnen nemen om ervoor te zorgen dat we ons op de grote dag voorbereiden. Er is geen gebrek aan enthousiasme voor grote doelen in de ultrawereld, dat is zeker. Maar soms komen de wielen los op de racedag of raken we gewond te midden van een luchtdicht trainingsplan. Dan wat? Vaak moeten we teruggaan naar de basis, het doel opnieuw defini?ren, plan B in het nieuwe plan A veranderen. Plan B in Plan A veranderen vereist aanpassingsvermogen, mentale behendigheid en geduld.

Soms vraagt ??een tegenslag om een ??eerlijke beoordeling van wat werkt, wat niet meer werkt, of was het in het begin nooit goed. Met zoveel Adidas Zx 750 Damen inbreng van sociale media, boeken en lezingen, kan het logisch zijn om doelen te nemen die "als een goed idee klinken!" De waarheid is dat als je niet in lijn bent met een doel, je het waarschijnlijk niet de toewijding en aandacht vereist om het door te komen. Ik heb het niet over een 50K-trainingsplan. Het doel is de afstand daar en het pad is vastgesteld. Waar ik het over heb, zijn de kleinere wellness-doelen die we kunnen stellen om de mentale functie, het herstel en de prestaties te verbeteren.

Het afstemmen van uw intenties op uw doelen is een gestroomlijnde en zinvolle aanpak om het werk gedaan te krijgen. Daarnaast kan het ook helpen om een ??negatief in een positief te veranderen. Zo vaak richten we ons met deze kleinere doelen op hoe we ons niet willen voelen versus hoe we ons wel willen voelen. Misschien vecht je op Nike Air Max Zero Femme langere termijn tegen ernstige vermoeidheid. Het is gemakkelijk om je te concentreren op de vraag: "Waarom ben ik zo moe?", Terwijl de handigere vraag is: "Welke kleine veranderingen kan ik aanbrengen om mijn lichaam meer energie te geven?"

Intentie is een grote beeldgids. Dat is jouw WAAROM. Ik raad aan om intiem en eerlijk te zijn met je waarom en je intenties. U wilt specifieke doelen voor u instellen. Wanneer je intentie prettige gevoelens oproept, in plaats van "niet-goed-genoeg, veroordelende" gevoelens, heb je ook meer kans om te slagen vanwege de manier waarop je hersenen worden gestimuleerd om nuttige paden te cre?ren1.

Sommige van de meest diepgaande doelen kunnen de eenvoudigste en meest alledaagse zijn, zoals elke dag een beetje langer plank vasthouden. Heb je advertenties gezien voor programma's die je leren hoe Nike Air Max 270 Womens je in 6 maanden een handstand kunt maken? 6 maanden! Het vergt geduld, verlangen en automatisme om daar te komen, maar het is absoluut mogelijk. Uit onderzoek blijkt dat het gemiddeld 6-10 weken duurt om een ??nieuw doel voorgoed onder onze vleugels te nemen en er een gewoonte of routine van te maken2. Bovendien kan een nieuw doel of routine automatischer worden wanneer we dit koppelen aan een taak die we al elke dag uitvoeren. Een voorbeeld hiervan is squats doen terwijl je je tanden poetst of op één been balanceren terwijl je op de bus wacht (bewegingsdoelen).

Ik wil niet de vrouw zijn die je vertelt dat ik niet denk dat ik de kracht heb om nu een marathon te lopen, toen ik de vrouw was die meer dan een uur van haar marathontijd nam.
Ik wil niet de vrouw zijn die blijft schrijven over depressie als ik de vrouw ben geweest die Nike Tanjun Damen zich op de top van de wereld voelde en zo blij was met haar leven. Die ging naar een intramurale behandeling en verhuisde naar haar droomplaats en worstelt nog steeds diep met depressie.
Ik ben bang voor wat je gaat zeggen. Ik heb zoveel van het stigma van psychische aandoeningen ge?nternaliseerd dat ik niet zomaar voorbij dingen kan komen, dat ik zwak ben, dat ik een last ben, bla bla bla.
Maar zoveel als dat niet het beeld is dat ik wil delen - ik wil zo graag gewoon aan de andere kant zijn - dat is wie ik nu ben, en ik werk eraan om dat te accepteren. En voor zoveel als ik graag over zorgeloze avonturen in Californi? wil delen, is het zo belangrijk voor mij om mijn waarheid te delen. Het helpt me, en zoals ik altijd zeg, als het maar één van jullie helpt, is het het waard.