Je gelooft het nu misschien niet, maar ook dit zal voorbijgaan. Alle slapeloze nachten, het eindeloze gehuil (van jou en dat van je baby), de angst en frustratie om een ??nieuwe ouder te zijn ... het zal allemaal voorbijgaan. Je baby slaapt de hele nacht door. Samen zul je Nike Cortez Dámské je groef vinden ... je zult de behoeften van je baby leren kennen en je baby zal zich aanpassen aan je signalen.

Lach en glimlach. Vaak.
Lachen, zeggen ze, is het beste medicijn. Er zal veel gelachen worden ... vooral omdat je uitgeput bent en niet van dag tot dag kunt vertellen, maar ook omdat er momenten zullen zijn waarop je je realiseert hoe ongelooflijk gezegend je bent om dit kind in je leven te hebben. Lachen en glimlachen kunnen jou en je partner door de moeilijke momenten tillen en hebben ook een heerlijk kalmerende invloed op je baby. Geloof het of niet, baby's willen door alle kreten en gejank ook gelukkig zijn.

Heb je vrouw lief
Met al het andere is het gemakkelijk om de persoon te vergeten op wie u vertrouwt en het meest op u vertrouwt: uw vrouw. Vertel haar dat je van haar houdt. Laat haar weten wat een geweldig werk ze doet. Hoe moe je ook bent, als je je vrouw ziet worstelen en haar de steun geeft die ze nodig Nike Free Run 2 Womens heeft. Je relatie met je nieuwe kind is belangrijk, maar je relatie met je vrouw is nog meer. Meer dan ooit zult u elkaar nodig hebben, dus neem deze tijd om nog diepere banden te smeden om u samen door uw leven te leiden.

Stap achteruit en neem alles mee
De eerste vier weken of zo zijn non-stop gekte en het kan maanden duren voordat je je groove vindt. Hoewel het op dit moment stressvol zal zijn, zul je merken dat je maanden later zult zeggen: "hoe ging het allemaal zo snel voorbij?" Zorg ervoor dat je tijd besteedt aan het vasthouden van je kind, naar je kind te staren en elk klein detail hiervan in je op te nemen mooi klein kind. Maak foto's, veel foto's, maar besteed niet zoveel tijd achter de camera dat u de verbinding misloopt die u zou moeten opbouwen. Neem vooral de tijd om het zeldzame en speciale voorrecht waarmee u begaafd bent echt te waarderen. Koester elk moment, het goede en het slechte, want het leven is kostbaar en deze momenten Nike Air Presto Womens zijn momenten die je nooit zult willen vergeten.

Mijn weekend trailrun was heerlijk rampzalig. Ik wilde geen uur naar het staatsbos rijden, dus koos ik voor de beboste woning die langs de luchthaven van onze stad loopt, slechts een paar minuten van mijn huis. Stedelijke trailrunning is niet ideaal, maar het verslaat zeker asfalt en verkeer. De luchthaven is niet erg bebost, maar de bomen en kleine kolonies van dieren in het wild maken het een welkome oase in het midden van een verkeersgeplaagd deel van de stad. Konijnen, wasberen, bluebirds en zelfs gopher-schildpadden noemen het land thuis, en het is veruit mijn favoriete lokale plek om te rennen, en het nabijgelegen park langs de baai is een geweldige plek om kilometers aan de route toe te voegen. Ik had een elf-miler gepland, waarvoor meerdere lussen door het pand nodig waren, Nike Air Max Command Womens maar hetzelfde landschap herhalen is niet zo erg als het mooi is. Zoals vaak het geval was, was de weersvoorspelling helemaal verkeerd en regende het toen ik aan mijn run begon.

Ik gebruikte geen insectenspray omdat het geen muggenseizoen was en ik dacht dat de zware regen de spray toch binnen enkele minuten zou wegspoelen. Een mijl binnen, realiseerde ik me dat ik een beetje te veel koffie had gedronken en al moest plassen. Ik dook achter een grote eik en zorgde binnen enkele seconden voor zaken en ging toen het dikste deel van het bos in. Ik rende over een onverharde weg in de richting van de baai, draaide me om aan de doodlopende weg en maakte toen nog een paar loops voor 18 km. De regen hield op en stopte uiteindelijk, maar niet voordat ik in de borstel moest stappen om twee enorme modderplassen te voorkomen.

Ik dacht niet veel aan stoppen in het bos om te plassen - elke Nike Air Max 270 Mujer trailrunner en wandelaar moet op een gegeven moment gehoor geven aan de oproep - en ik dacht niet veel aan plassen ontwijken door een paar stappen door een lange borstel te lopen. Bij de tiende mijl dacht ik vooral aan eten. Afgezien van een uur intense, onvoorspelbare regen, was er helemaal niets opmerkelijks aan de vlucht. Ik besloot mezelf te belonen met droge kleren, warme koffie en een grote lunch van onze plaatselijke co?peratie voor gezondheidsvoedsel. Hun zondagse buffet is mijn go-to na een lange run, en ik haastte me om te veranderen in een katoenen shirt zodat ik de weg op kon en mijn bord kon laden.