Enkele maanden later kwamen we aan in Crested Butte, klaar voor onze grote wandeling. Maar helaas was het parcours niet Nike Air Pegasus 83 Hombre klaar voor ons. Het gebied werd getroffen met recordniveaus van sneeuw in de winter en een groot deel van het parcours was nog steeds bedekt met lawine puin en sneeuw. Ons oorspronkelijke plan zou vele uren post-holing en route zoeken in het hoge land vereisen. Ik had genoeg ervaring met type 2-plezier om te weten dat ik mijn moeder niet wilde aanmelden voor een leedfeest. Dus, na het verkennen van verschillende alternatieve routes, besloten we om te gaan met Plan B - een glorieuze 10 mijl lus in de buurt van Crested Butte die een rondleiding door de bergen en wilde bloemen bood. Het pad was op 10.000 voet, dus we noemden het onze "10 voor 10."

We begonnen onze trek kort na 6.30 uur op 25 juli. Mijn moeders zenuwen waren gezakt en terwijl we de eerste paar stappen zetten, voelde ik onze gezamenlijke opwinding en verwachting. De zon Nike Air Max Command Womens begon langzaam op te komen en de vallei te overspoelen met gouden licht. Voor het eerst de hele week was het een gevoel van gemak en vertrouwen. We waren het aan het doen!

Vraag een van de vele vrienden of geliefden van mijn moeder om haar te beschrijven en ik garandeer dat er snel plezier zal komen. Ze is niet verlegen om van het leven te genieten. Ze achtervolgt het speels en met hart en ziel. Met andere woorden, ze is precies het soort persoon met wie je zes uur alleen in het bos wilt doorbrengen. Terwijl we ons een weg banen langs de bergrug, hebben we gelachen, verhalen gedeeld, woordspelletjes gespeeld en natuurlijk eindeloos gereageerd op het prachtige landschap.

De eerste paar mijl waren spectaculaire wilde bloemen en single track paden waar ik nog lang en gelukkig op kon wandelen. Ongeveer vier mijl binnen kwamen we www.elrincondeosca.es in een bos van espen en begonnen een steile terugweg gevulde afdaling naar de rivier. Aan de rivier vierden we ons meer dan halfweg punt met broodjes met honing en honing en mijn moeder begon een gesprek met een vrouw in de buurt. Geef mijn moeder vijf minuten en ze zal een nieuwe vriend maken. Terwijl ze babbelden, weekte ik mijn voeten in de rivier en keek naar mijn moeder in haar volle glorie.

Het nummer zou waarschijnlijk niet alleen moeten veranderen Nike Air Max Thea Mujer in "500 mijl rennen", maar in "IK HEB 500 mijl lopen", want dat is wat ik vorig jaar heb gedaan. Bij het inventariseren van alle kilometers die ik in 2009 op mijn twee voeten heb gereden, ontdekte ik dat ik meer dan 500 mijl heb gelopen. 522 om precies te zijn. Dat is het equivalent van rennen van Londen naar John O'Groats.
Zoals je ziet, met het begin van de marathontraining begin Nike Air Pegasus 83 Hombre januari van dit jaar, heb ik al een voorsprong op de kilometerstand van vorig jaar. Dus van verbaasd te zijn over mezelf dat ik tot nu toe in 2009 heb gelopen, richt ik me nu op een groter doel voor dit jaar.

Dus houd vast aan uw hoeden mensen, hier komt de aankondiging ... Dit jaar wil ik 800 mijl rennen. Dat is iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het zou zeggen (of schrijven).

In de loop der jaren heb ik het meest van mijn moeder geleerd, gewoon Adidas Superstar Mujer door te kijken naar de manier waarop ze haar leven heeft geleefd. Ze liep 50 jaar lang wekelijks en liet me zien hoe ik een gezonde, levenslange relatie heb met hardlopen. Ze omringde zichzelf met sterke, medelevende, felle vrouwen en liet me zien hoe ik vrouwelijke vriendschappen kon koesteren. Ze bouwde een carrière op om mensen door de moeilijkste momenten van hun leven te www.susannabey.es helpen en liet me de impact zien van het werk dat ertoe doet. En natuurlijk wist ze hoe te dansen alsof niemand toekeek en liet ze zien hoe ik van de huid waar je in zit, kon houden. Ik kon de hele dag ontspannen aan de rivier doorbrengen met nadenken over veel meer gekoesterde lessen, maar we moesten een wandeling maken om af te maken.