Dag drie begon in het donker. Lange tijd uit mijn voeten zijn geweest hielp enorm; de pijn was verdwenen. Ik kon Nike Air Pegasus 83 Womens opnieuw effici?nt genoeg bewegen om ongeveer drie mijl per uur te behouden om nog steeds de FKT te verkrijgen. Ik was vastbesloten om te eindigen. Al het andere voelde prima en ik wist dat ik deze tegenslag kon verwerken. Het zou na?ef zijn geweest om te denken dat ik tijdens deze reis geen ellende zou tegenkomen. Ik had het zelfs van harte verwacht. Vreemd genoeg maakt dat deel uit van de allure; om lijden en ellende in het gezicht te staren en de durf te hebben om door te gaan. Als het gemakkelijk zou komen, zou het niets betekenen. Dit is de definitie van ultra running. Dit is waarom ik op de eerste dag verscheen en waarom ik zou doorgaan totdat ik het niet meer kon. Ik was al zover gekomen en was verbaasd over wat ik had bereikt. Ik wilde zien wat ik nog meer kon.

Ik bracht de dag herhaaldelijk door met het schalen van steile Nike Air Max Zero Womens en technische accenten naar adembenemende uitzichten die uiteindelijk steil en technisch zouden afdalen. De hoogtewinst en het verlies was niet het moeilijke gedeelte; het waren de rotsachtige beklimmingen en het gewortelde pad dat de kilometers van deze dag tot een uitdaging maakte. In combinatie met de zeurende pijn in mijn been was het een zware dag. Toch merkte ik dat ik energiek en emotioneel werd overwonnen door de schoonheid elke keer als ik een klim zou maken en het wilde landschap dat zich kilometers ver uitstrekte, zou bewonderen. Het gaf me zoveel diepe dankbaarheid om daar te zijn. Ontbering brengt momenten in duidelijkheid en ik vond vreugde in dingen die ik gewoonlijk als vanzelfsprekend beschouw; elandsporen in de modder, de geur van ceder staat en de wind en zon op mijn gezicht.

Rond lunchtijd volgde Adidas Superstar Hombre ik de contour Nike Air Presto Femme van een rivier terwijl de pijn in mijn been weer groeide. Ik was acht kilometer van de volgende kruising en maakte me zorgen dat ik op het punt zou komen waar ik niet kon lopen zoals de avond ervoor. Nate wandelde opnieuw naar me toe en we reden terug naar de auto. Terwijl ik lunchte, legde ik mijn voeten op en hoopte dat een beetje rust mijn lichaam zou herstellen.

Na zitten en een warme maaltijd krijgen, was ik in staat om terug te gaan en op de een of andere manier door te gaan. De moeilijkheid van het parcours in combinatie met het zeurende ongemak in mijn been en uitputting liepen op. Ik werd steeds langzamer omdat elke mijl meer pijn uit mijn scheenbeen plaagde. We besloten om zo ver als we konden te komen voor dag drie. Ik werd opnieuw geconfronteerd met de grenzen van waar mijn grenzen waren. Ik was ervan Adidas Eqt Support Adv Mujer overtuigd dat Nike Air Max Tavas Womens als mijn been beter kon worden, ik kon eindigen. Ik was vastbesloten door te gaan. Door iets wonderlijks, sloot ik de dag af met een geweldig gevoel en veel sneller bewegen. De brandende pijn zakte weg in een doffe pijn waardoor ik op zijn minst effici?nt kon wandelen. Ik sloot een 25-mijlsdag af met een optimistisch gevoel dat het beter zou worden en ik weer op het goede spoor kon komen.

Er zijn veel kledingkeuzes die wij hardlopers maken die praktisch zijn in plaats van stijl - en de goed zichtbare jas is er een van. Laten we eerlijk zijn, fluorescerend geel zal nooit iemand vleien - maar het is ook nooit een goed idee om overreden te zijn.

Terwijl we de zomerzonnewende zijn gepasseerd en teruggaan naar de winter, zal mijn opvallende jas een paar meer uitstapjes zien dan de laatste tijd. Dat gezegd hebbende, vorige Nike Air Vapormax Femme week droeg ik de mijne voor een race van 9 mijl naar huis in de regen. Ja, het is ook waterdicht, dus waarom zou je je bezig houden met een zomer- en een winterjas als je mede-weggebruikers kunt verblinden met dayglo-tinten van waterdicht maken in zomerregen.

Dus om me droog te houden (het houdt wel de regen buiten maar houdt het zweet vast) en mogelijk redt ik mijn leven bij talloze gelegenheden - mijn goed zichtbare hardloopjack heeft geluk nummer zeven.

Hoewel de prijzen van hardloopjacks behoorlijk hoog kunnen zijn, heb ik de Karrimor op de foto en deze heeft me £ 15 teruggebracht. Ik heb het ongeveer twee jaar gehad en heb het verschillende keren in de wasmachine gestopt, maar het is nog steeds in goede staat.