Dit is maanden achter de schermen aan de gang geweest. Denk aan sms-berichten en privé Facebook-chats. Nou, ik bedoel, dat is waar, maar het is echt geen ENORM geheim geweest, alleen meer in de trant van dat we er niet echt zeker van waren wat we wilden dat het ... anders dan EPIC was.

Zoals velen van jullie weten, is het bekend dat sommige leden van de #WeRunSocial-crew het Rock 'n' Roll Las Vegas-weekend combineren met een andere race. Kortom, omdat de RnRLV half en vol 's avonds begint (16.30 uur), geeft dat ons voldoende tijd om diezelfde ochtend nog een race te lopen.

Het begon een paar jaar geleden toen sommige hardlopers RnR San Antonio en RnR Las Vegas (# SA2LV) combineerden. Vorig jaar Nike Air Max 270 Herren deden sommigen van ons Disneyland Avengers en RnR Las Veags (Disney2LV) en dit jaar Nike Air Presto Damen doen we het opnieuw, maar in San Diego op de Silver Strand Half Marathon.

Hier is hoe het werkt.

Voer een race op zondagochtend vroeg uit (idealiter doe het rond 2 uur).
Ga naar het vliegveld. Neem een ??vlucht naar Las Vegas.
Loop de halve (of volledige) marathon van Las Vegas (neem zoveel tijd als je wilt, natuurlijk binnen RnR-richtlijnen)
OPMERKING: #thegibblers zijn de offici?le niet-offici?le sok voor #WeRunSocial en Las Vegas.

UPDATE: Ze zijn terug. Klik hier om de uwe te krijgen - ze KUNNEN wat beschikbaar hebben op de expo bij de Pro Compression-stand, maar als u snel bestelt, kunt u ze eerder krijgen.

Dat is het eigenlijk. Enkele vriendelijke dingen die je moet onthouden:

Eet (het is iets dat de eerste keer vergeet te doen omdat je zo Nike Air Max 2017 Damen bezig bent met het maken van vluchten, hotels, etc.)
Wacht na de eerste race voldoende Nike Air Max 270 Femme] tijd om de luchthaven te bereiken. Moet je douchen? Moet je teruggaan naar een hotel? Welk vliegveld? Denk aan beveiligingslijnen
Regel vooraf een slabbetje voor Las Vegas. Je bent niet op de RnRLV-expo omdat je in San Diego bent (hoewel sommigen vrijdag naar Vegas zijn gevlogen).

De dagen voorafgaand aan een race moeten worden besteed aan rusten, veel drinken en goed eten. Dus dat is wat ik deed. Ik lag twee dagen lang in bed, huiverend, zwetend en pijnlijk; at handenvol ibuprofentabletten; en dronk veel Lemsip. Ik was verkouden en de zaterdagavond voorafgaand aan de race nam ik zeker niet deel. Maar op zondagochtend, niet al te armoedig, besloot ik dat ik net zo goed mijn hardloopset aan kon doen om te zien hoe het daar verder ging.

Het is echt niet zo slim om te racen als je ziek bent geweest, dus ik moet het vet maken: probeer Nike Air Presto Womens dit niet thuis!

De best gelegde plannen van muizen en hardlopers kunnen in de war raken door seizoensgebonden virussen, dus met een PB die helemaal niet van mij is, was het plan nu om bij een paar gewonde jongens te blijven die het naar huis wilden brengen iets minder dan twee uur.

We vertrokken langs Ron Hill en Sally Gunnell, die het evenement begonnen onder leiding van Liz Yelling, die de damesrace zou gaan winnen. Mijn benen voelden goed en waren vier weken eerder de Nottingham-marathon helemaal vergeten (en me vergeven). Mijn borstkas wilde echter niet zo graag uit bed en een halve marathon lopen.

Ongeveer twee mijl lang haalde mijn vriendin Katie, die zich een weg door de menigte had gepakt, ons in, dus onze vrolijke groep van vier ging door naar de eerste support crewstop van de dag. Met ons vieren zagen we dat onze Nike Air Max 90 Femme supportploegen jelly beans weilding en ongeveer vijf keer high-fives aanbieden rond de baan, wat lokale evenementen behoorlijk geweldig maakt.